28. mars 2011

"Jeg vil ikke inn i ditt nyoppussede kjøkken
                              jeg vil inn i ditt univers.."




Jeg har en lidenskap for ordene og magien som oppstår imellom dem. 
Tekstene er for meg et verktøy for formidling av det som 
engasjerer og inspirerer meg, 
så jeg skriver om livskvalitet, verdivalg og det nære menneskelige, 
det jeg kaller ”Livet på innsiden”
Jeg skriver om dette fordi jeg tror at bak alle maskene og fasadene er 
vi ganske så like, med samme lengsler og frykter, og jeg tror at vi lengter 
etter å møtes utilslørt, som vi er, i sannhet.

I tekstene, som i livet ellers, syns jeg at innholdet er viktigere enn rammen, 
og selv om innholdet har et slags felles tema, er tekstformatene jeg jobber i varierte
(Eksempler på de ulike formatene finner du i under INNHOLD i kolonnen til høyre)

I tillegg jobber jeg med et pågående bok-prosjekt (med uviss slutt), 
der jeg skriver om det å ha referansepunktet i livet på innsiden av seg selv,
for å finne den sanne gnisten og gleden vi alle har iboende.

Jeg er stadig på jakt etter nye utfordringer og eventuelle lekekamerater 
for spennende prosjekter, 
så kontakt meg gjerne om du tror vi kan gjøre noe morsomt sammen.


"... jeg vil se om meteorstormen der inne 
                            kan danse med den som rører seg i meg"

Copyright: Yvonne Ch.Erdal

Varme fra Vivian J





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar